Am listat aici raspunsurile celor mai des primite intrebari, grupate pe categorii:
1. Suport - functionare magazin
2. Produse (Simple si Personalizate)
3. Intrebari Generale
De ce sa-mi fac cont?
Crearea contului iti genereaza timp, astfel:
- faci o noua comanda fara sa reintroduci datele;
- istoricul comenzilor te ajuta sa refaci comenzile cu un simplu click;
- beneficiezi de avantajele fidelitatii, respectiv bonusuri, promotii, noutati (fara sa fi abonat fortat la newsletter);
- vizualizezi wishlist-ul - produsele salvate pentru comenzi viitoare;
- iti gestionezi datele personale, adresele, anulezi comenzi.
Pot comanda rapid prin whatsapp?
Sigur ca da. Comenzile se pot face online, prin e-mail sau telefon, whatsapp. Mai multe info pe pagina "comanda".
Ce optiuni de plata am?
Platile se pot face online, prin card sau transfer bancar, ramburs (la primirea coletului). Info pe pagina "plata".
Cum anulez comanda?
Anularea unei comenzi se poate face:
* rapid - de tine - din contul pe care ti l-ai creat;
* trimitand mesaj care contine numarul comenzii, prin reply la e-mail-ul de confirmare primit.
Cum aflu statusul comenzii?
Fiecare pas important al comenzii iti este notificat prin e-mail (confirmare lansare, expediere - care contine si awb+linkul direct pentru verificarea coordonatelor + factura.
In cat timp livrati?
Termenele de livrare sunt specificate pe pagina fiecarui produs, dar, uzual, produsele semnalizate a fi in stoc se expediaza in prima zi lucratoare de la comanda. Toate detaliile despre livrare sunt aici.
Ar putea lipsi un produs din comanda?
Probabilitatea este foarte mica, pentru ca atentia noastra se indreapta catre un grad mare de satisfactie al tau.
Si, totusi, daca acest lucru se intampla, asteptam un semn pentru a face verificarile de rigoare si dupa confirmare il vei primi cu transport gratuit, evident.
Testimonialele si pozele de la clienti sunt reale?
Da, testimonialele sunt 100% reale. Nu ne-am permite sa-ti furnizam informatii false. Clientii ne trimit mesaje si poze cu modul in care utilizeaza produsele, in special sacosele din panza.
Am vazut buton pentru "precomanda", ce presupune?
Intalnesti butonul de "precomanda" la produse care nu sunt in depozitele noastre, acestea avand rulaj mai redus :).
Termenele de expediere ale acestor produse sunt cuprinse in intervale mai mari, de pana la 30 de zile.
Livrati si mostre, cat costa acest serviciu?
Mostrele de pungi bio si pungi din hartie se livreaza gratuit, iar pentru orice alt produs se achita contravaloarea acestuia + transportul.
Solicitati avans la produsele din precomanda?
Da, putem solicita avans la unele din produsele cu status "precomanda". Acest aspect este dependent de stocul extern.
Exista reduceri pentru achizitii in cantitati mai mari?
Da. Multe articole de pe sacosarul.ro au reduceri disponibile pe pagina produselor, in special pungile bio si sacosele din panza.
Faceti si pungi / sacose personalizate? Cum pot comanda?
Da. Personalizam pungi biodegradabile si sacose din panza. Pentru pungile bio este necesar un minim de 5.000 de bucati, pentru cele de tip ambalaj, 50.000 bucati, iar pentru cele din panza se pot personaliza incepand de la 50 de bucati.
Toate detaliile sunt disponibile pe paginile dedicate.
Care sunt avantajele pungilor biodegradabile fata de pungile din plastic?
Pungile biodegradabile sunt potrivite pentru toate tipurile de produse?
Care sunt certificarile necesare pentru pungile biodegradabile?
Se plateste ecotaxa la pungile biodegradabile?
Nu. Pentru pungile bio nu se plateste ecotaxa ca la cele pungile / sacosele din plastic (LDPE).
Totusi, se mai declara / plateste ceva la stat pentru pungile bio?
Da. Se declara si achita, la Administratia Fondului pentru Mediu, taxa de 2 lei+tva/kg ca pentru orice ambalaj. Pentru pungile imprimate "O #zi_BIO excelenta" obligatia ii revine producatorului.
Asteptam, in continuare, intrebarile si recomandarile voastre prin e-mail (contact [at] sacosarul [.] ro) sau whatsapp.